fbpx
Продължете към съдържанието

Натиснете тук, за да откриете нашите нови гъмиси с ХИАЛУРОНОВА КИСЕЛИНА 💧

Условия за ползване

 

Последна актуализация: 31 май 2023 г.

Моля, прочетете внимателно тези Условия за ползване (“Условия”, “Условия за ползване”) преди да използвате уебсайта https://gummy.bg („Услугата“), управляван от Gummy.bg („ние“, „нас“, „нашите“).

Вашият достъп до и използването на Услугата зависят от приемането и спазването на тези Условия. Тези Условия се прилагат за всички посетители, потребители и други, които имат достъп или използват Услугата.

Чрез достъп или използване на Услугата, Вие се съгласявате да бъдете обвързани от тези Условия. Ако не се съгласявате с някоя част от условията, може да не имате достъп до Услугата.

Тези общи условия регулират отношенията между „Натура Лайф 21“ ЕООД, по-долу наричан „Търговец“, от една страна, и потребителите на уебсайтове и услуги, налични на уебсайта https://gummy.bg/, по-долу за краткост наречени потребители, от друга.

„Натура Лайф 21“ ЕООД е компания, регистрирана по Търговския закон на Република България с ЕИК 206545002, адрес София, бул. „Александър Стамболийски“ 34, електронна поща info@gummy.bg, телефон 00359888337320

Моля, прочетете изцяло публикуваните Общи условия преди да използвате информацията и търговските услуги, предлагани на сайта (по-долу наричани Услуги).

Този документ съдържа информация за дейностите на „FERTCOMMERCE“ ЕООД и общите условия за използване на услугите, предоставяни от „FERTCOMMERCE“ ЕООД, регулиращи отношенията между нас и всеки наш потребител.

Потвърждаването на Общите условия е необходимо и задължително условие за сключване на договора между Потребителя и Търговеца.

Дефиниции

За целите на тези общи условия и условия, следните термини се разбират по следния начин:

Уебсайт – https://gummy.bg/ и всичките му подстраници.

Потребител – всеки физическо лице, което придобива стоки или използва услуги, които не са предназначени за търговска или професионална дейност, и всяко физическо лице, което като страна по договор по този закон действа извън своята търговска или професионална дейност.

Общи условия – тези Общи условия и условия, които включват условия за ползване, бисквитки, правила за регистрация и доставка, доброволно решаване на спорове, формуляри за оттегляне и замяна и всяка друга правно съществена информация, достъпна на Сайта.

Лични данни – информация за физическо лице, която разкрива неговата физическа, психологическа, ментална, семейна, икономическа, културна или социална идентичност.

 

Стоки – движими вещи, с изключение на предмети, продадени при принудително изпълнение или по други мерки от органи, упълномощени от закона, както и предмети, отказани или конфискувани в полза на държавата, обявени за продажба от държавните органи. Стоки са също вода, газ и електричество, когато се предлагат за продажба, опаковани в ограничени количества или в определени количества.

 

Договор за продажба – договор, при който търговецът прехвърля или се задължава да прехвърли собствеността на стоки към потребителя, а потребителят плаща или се задължава да плати цената за тях, включително договори, които имат за предмет както стоки, така и услуги.

 

Процедура за алтернативно уреждане на потребителските спорове – процедура за извънсъдебно уреждане на потребителските спорове, отговаряща на изискванията на този закон и проведена от орган за алтернативно уреждане на потребителските спорове.

 

Предоставяни услуги

На Сайта Потребителите имат възможност да сключват договори за покупко-продажба на стоките, предлагани от Търговеца.

Поръчка

 

Потребителите използват интерфейса на уебсайта, за да сключат договори с Търговеца за предлаганите стоки.

2.1. Договорът за покупко-продажба на стоки се счита за сключен от момента на потвърждаване на поръчката от Търговеца

 

2.2. При липса на наличност на продукт, Търговецът запазва правото да откаже поръчката.

 

2.3. След като избере една или повече стоки, предлагани на уебсайта на Търговеца, Потребителят трябва да ги добави към своя списък на стоки за покупка.

 

2.4. Необходимо е Потребителят да предостави данни за доставката и да избере метод и време за плащане на цената, след което да потвърди поръчката чрез интерфейса на сайта.

 

2.5. При направена поръчка, Потребителят получава имейл за потвърждение, че неговата поръчка е приета.

 

Търговецът има право да откаже да сключи договор с некоректен Потребител.

3.1. Търговецът има право да третира Потребителя като некоректен в случаите, когато:

 

има несъответствие от страна на Потребителя с Общите условия;

е установено некоректно, арогантно или грубо отношение към представителите на Търговеца;

са установени систематични злоупотреби от страна на Потребителя към Търговеца.

 

Цени

Цените на предлаганите стоки са тези, указани на уебсайта на Търговеца в момента на направа на поръчката, с изключение на случаите на очевидна грешка.

4.1. Цените на стоките включват ДДС, в случаите, когато неговото начисляване е предвидено.

 

Търговецът запазва правото по всяко време и без предупреждение да променя цените на предлаганите на сайта стоки, като такива промени няма да засегнат вече направени поръчки.

Търговецът може да предоставя отстъпки за стоките, предлагани на сайта, в съответствие с българското законодателство и правилата, определени от Търговеца. Правилата, приложими за такива отстъпки, са налични на мястото, където отстъпката се показва. Отстъпките могат да бъдат предоставени под различни форми (например промоции, лоялни отстъпки, предоставяни индивидуално, случайно или в резултат на участие в конкурс или анкета с клиенти).

6.1. Различни видове отстъпки не могат да бъдат комбинирани при поръчване и покупка на един и същи продукт.

 

Плащане

Когато Потребителят връща продукт с право на възстановяване на платената сума по каквато и да било причина, цената, подлежаща на възстановяване, се намалява със стойността на приложената отстъпка към продукта и се възстановява само действително платената сума.

 

Потребителят може да плати цената на поръчаните стоки, като използва един от вариантите, изброени на уебсайта. Възможно е плащане на Сайта по следните начини:

Наложен платеж чрез куриерска фирма (Наложен паричен превод, чрез посредническа куриерска фирма)

Ако Потребителят избере варианта за доставка с куриер и плащане при получаване, той трябва да плати цената на поръчаните артикули заедно с цената на доставката на куриера при получаване на стоките.

Ако Потребителят избере начин на плащане, който включва трета страна като доставчик на платежни услуги, Потребителят може да бъде обвързан с условията и таксите на такава трета страна.

Търговецът не носи отговорност, ако начинът на плащане, включващ трета страна като доставчик на платежни услуги, не е наличен или по някаква причина не работи, поради причини, които не могат да бъдат приписани на Търговеца.

 

Политика за връщане

Потребителят има право да се откаже от договора без да посочва причина, без да плаща обезщетение или глоба в срок от 14 дни от датата на приемане на стоките от Потребителя или трета страна.

 

За да упражни правото си по тази клауза, Потребителят трябва ясно да уведоми Търговеца за своето решение да се откаже от договора, индивидуализирайки стоките, които желае да върне, като предостави всички подробности за поръчката и доставката, включително, но не само: съдържание и стойност на поръчката, данни за лицето, което е направило поръчката, данни за лицето, което е приело доставката, и дата на доставка.

 

Търговецът публикува на своя уебсайт формуляр за упражняване на правото на отказ от договора. Можете да изтеглите формуляра за връщане от ТУК (ЩЕ ПРАВИМ ЛИ ТАКЪВ ФОРМУЛЯР?)

 

За упражняване на правото на отказ, Търговецът предоставя на потребителя възможност да попълни и изпрати електронно чрез уебсайта стандартната форма за отказ или друга ясна заявка. В тези случаи, Търговецът незабавно изпраща на потребителя потвърждение за получаване на неговото отказване на траен носител.

 

Потребителят е задължен да върне стоките за своя сметка заедно с касовата бележка и фактурата, ако има такава, като ги предаде на Търговеца или на упълномощено лице, в срок от 14 дни от датата, на която Потребителят е упражнил правото си. на оттегляне от договора.

 

При връщане, стоките трябва да са в оригиналната опаковка, без следи от употреба или нарушение на търговския вид.

 

Търговецът има право да отложи възстановяването, докато стоките бъдат върнати или докато бъде предоставено доказателство, че стоките са върнати, в зависимост от това кое от двете събития се е случило по-рано.

 

В случай, че Потребителят не изпълни задължението си да върне стоките, без да уведоми Търговеца за закъснението и без да предостави валидна причина за същото, се счита, че той е оттеглил изявлението си за упражняване на правото на оттегляне от договора.

 

Когато във връзка с изпълнението на договора Търговецът е направил разходи и Потребителят се отказва от договора, Търговецът има право да задържи съответната сума за направените разходи или да изиска тяхното плащане.

 

Потребителят няма право да се откаже от договора, ако предметът на същия са:

за доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката и не могат да бъдат върнати поради причини, свързани с хигиената или защитата на здравето

 

Търговецът възстановява на Потребителя платената от него цена за върнатите стоки.

22.1. В случай, че потребителят е направил плащане по договора с банкова карта и е упражнил правото си на оттегляне от договора, възстановяването се извършва чрез заявяване на обратна операция с картата, с която е извършено плащането, в срок от 7 работни дни.

 

Гаранции и рекламации

Потребителят има право да подаде иск за всяко несъответствие на стоките или услугите с уговореното / поръчаното, когато след доставка се открият несъответствия с договора за продажба.

Всяко несъответствие на потребителските стоки с договора за продажба, което възниква в рамките на 6 месеца след доставката на стоките, се счита, че е съществувало по време на доставката, освен ако не е доказано, че несъответствието се дължи на характера на стоките или на характера на несъответствието.

Потребителят не може да оспорва съответствието на потребителския продукт с договора за неговата продажба, когато:

25.1. при сключване на договора той знаел или не можел да не е осведомен за несъответствието;

25.2. несъответствието се дължи на материали, предоставени от потребителя.

Потребителят има право да подаде иск за стоките или услугите, независимо дали производителят или търговецът е предоставил комерсиална гаранция за стоките или услугите.

Когато удовлетворяването на иска става чрез замяна на стоката с друга, съответстваща на уговореното, Търговецът ще запази за потребителя оригиналните условия на гаранцията.

При подаване на жалба, потребителят може да иска възстановяване на платената сума, да замени стоката с друга, съответстваща на уговореното, или да извади от цената.

Жалбата се подава устно на указаният от Търговеца телефонен номер или писмено на указания електронен адрес, по пощата или представена на адреса на фирмата. Търговецът представя на своя сайт достъп до формуляр за жалба.

При подаване на жалба, потребителят посочва предмета на жалбата, предпочитаният му начин за удовлетворяване на жалбата, съответно размера на исканата сума, и адрес, телефон и електронна поща за контакт.

При подаване на жалба, потребителят трябва също така да приложи документите, на които се основава иска, а именно:

31.1. касова бележка или фактура;

31.2. протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоките с уговореното;

31.3. други документи, установяващи иска по основание и сума.

Жалбата за потребителски стоки може да бъде подадена до две години от доставката на стоките, но не по-късно от два месеца от установяването на несъответствието с уговореното.

Срокът спира да тече по време, необходимо за постигане на споразумение между продавача и потребителя за решаване на спора.

Ако Търговецът е предоставил комерсиална гаранция за стоките и срокът на гаранцията е по-дълъг от сроковете за подаване на иска по ал. 1, искът може да бъде подаден до изтичане на срока на комерсиалната гаранция.

Подаването на жалба не е пречка за подаване на иск.

Търговецът води регистър на подадените искове. На Потребителя се изпраща документ на посочения от него електронен адрес, в който са указани номерът на иска от регистъра и типът на стоките.

Когато Търговецът удовлетвори иска, той издава акт за това, който се съставя в два екземпляра, и задължително предоставя един екземпляр на Потребителя.

В случай на обоснован иск, Търговецът ще донесе стоките в съответствие с договора за продажба в рамките на един месец, от подаването на иска от Потребителя.

38.1. Ако стоките не са ремонтирани

след изтичане на срока по предходния параграф, Потребителят има право да отмени договора и да получи обратно платената сума или да поиска намаление на цената на потребителските стоки съгласно чл. 114 от ЗПК.

 

38.2. Довеждането на потребителските стоки в съответствие с договора за продажба е безплатно за Потребителя. Той не дължи разходи за изпращане на потребителски стоки или за материали и труд, свързани с ремонта му, и не страда от значителни неудобства.

 

В случай на несъответствие на потребителските стоки с договора за продажба и когато Потребителят не е удовлетворен от решението на жалбата, той има право да избере един от следните варианти:

39.1. отмяна на договора и възстановяване на платената от него сума

 

39.2. намаление на цената.

 

Потребителят не може да иска възстановяване на платената сума или намаление на цената на стоките, когато търговецът се съгласи да замени потребителските стоки с нови или да ремонтира стоките в рамките на един месец от жалбата на потребителя.

Търговецът е задължен да удовлетвори искането за отмяна на договора и да възстанови платената сума от потребителя, когато след удовлетворяване на три жалби от потребителя чрез ремонт на същите стоки, в рамките на гаранционния период, има друго появяване. на несъответствие на стоките с договора за продажба.

Потребителят не може да иска отмяна на договора, ако несъответствието на потребителските стоки с договора е незначително.

 

Прекратяване и анулиране на договора

Търговецът има правото по своя преценка, без да дава предупреждение, да прекрати договора едностранно, ако установи, че предоставените услуги се използват в нарушение на тези общи условия, законодателството на Република България и общоприетите норми на морала.

С изключение на случаите, предвидени в тези Общи условия, договорът между страните се прекратява при прекратяване на дейността на Търговеца или прекратяване на поддръжката на неговия уебсайт.

Освен в посочените по-горе случаи, всяка от страните може да прекрати този договор, като предостави едноседмично предупреждение на другата страна при невъзможност да изпълни своите задължения по договора.

Писмената форма на договора се счита за спазена при изпращане на електронна поща, натискане на електронен бутон на страница със съдържание, което е попълнено или избрано от Потребителя или отбелязване в поле (квадратче) на уебсайта и т.н. подобни, стига това изявление да бъде технически записано по начин, който позволява да бъде възпроизведено.

 

Спасителна клауза

Страните декларират, че ако някоя от клаузите на тези Общи условия се окаже невалидна, това няма да анулира целия договор или други части от него. Невалидната клауза ще бъде заменена от задължителните норми на закона или установената практика.

 

Потребителски профил

При създаване на потребителски профил при нас, трябва да ни предоставите информация, която е точна, пълна и актуална по всяко време. Неспазването на това условие се счита за нарушение на Условията, което може да доведе до незабавно прекратяване на вашата сметка в нашата услуга.

 

Вие сте отговорни за защитата на паролата, която използвате за достъп до услугата, и за всички дейности или действия с вашата парола, независимо дали вашата парола е с нашата услуга или с услуга на трета страна.

 

Съгласявате се да не разкривате паролата си на трети страни. Трябва незабавно да ни уведомите при становище на ясно за каквото и да е нарушение на сигурността или неоторизирана употреба на вашият профил.

 

Интелектуална Собственост

Услугата и нейното оригинално съдържание, функции и функционалност са и ще останат ексклузивна собственост на Gummy.bg и неговите лицензанти.

 

Връзки към Други Уеб Сайтове

Нашата услуга може да съдържа връзки към уеб сайтове или услуги на трети страни, които не са собственост или контролирани от Gummy.bg.

 

Gummy.bg няма контрол върху и не носи отговорност за съдържанието, политиките за поверителност или практиките на уеб сайтове или услуги на трети страни. Вие допълнително признавате и се съгласявате, че Gummy.bg не носи отговорност за преки или непреки щети или загуби, причинени или твърдящи се, че са причинени от или във връзка с употреба на или разчитане на такова съдържание, стоки или услуги, налични в или чрез такива уеб сайтове или услуги.

 

Настоятелно ви съветваме да прочетете условията и политиките за поверителност на всеки уеб сайт или услуги на трети страни, които посещавате.

 

Прекратяване

Можем да прекратим или спрем вашата сметка незабавно, без предварително уведомление или отговорност, поради каквато и да е причина, включително без ограничение, ако нарушите Условията.

 

При прекратяване правото ви да използвате услугата ще престане незабавно. Ако желаете да прекратите вашата сметка, просто можете да престанете да използвате услугата.

 

Всички разпоредби на Условията, които по своята природа трябва да оцелеят след прекратяване, ще оцелеят след прекратяване, включително, без ограничение, разпоредби за собственост, откази от гаранции, обезщетения и ограничения на отговорността.

 

Право

Тези Условия ще бъдат управлявани и тълкувани в съответствие с законите на р.България 

 

Неспособността ни да прилагаме някое право или разпоредба на тези Условия няма да се счита за отказ от тези права. Ако някоя разпоредба от тези Условия е смятана за невалидна или неприложима от съд, останалите разпоредби от тези Условия ще останат в сила. Тези Условия са цялостното споразумение между нас относно нашата Услуга и заменят и заместват всички предишни споразумения между нас относно Услугата.

 

Промени

Запазваме си правото по наше усмотрение да модифицираме или заменим тези Условия по всяко време. Ако промяната е значима, ще се опитаме да предоставим поне 30 дни предупреждение преди влизането в сила на новите условия. Какво се счита за значима промяна, ще бъде определено по наше усмотрение.

 

Условия за доставка на стоки

Доставката на поръчаните стоки се извършва по следните начини:

 

чрез куриерска услуга от трета страна

Доставката се извършва до адреса на потребителя в съответната държава на предварително зададен адрес за доставка.

 

Разходите за доставка са за сметка на потребителя.

 

Преди изпращане на поръчаните стоки, Търговецът има право да се свърже с Потребителя на посочения от него телефонен номер, за да уточни детайлите по поръчката и / или доставката.

 

Търговецът не носи отговорност за невъзможност за изпълнение на поръчка в случаите, когато Потребителят е предоставил грешни, непълни и / или неточни лични данни, включително когато е предоставил непълни, неточни или фиктивни адреси или телефонен номер.

 

Доставката се извършва в срока, описан под всяка опция за доставка в модула за интерфейс на поръчката. В изключителни обстоятелства, Търговецът запазва правото да удължи срока за доставка, като незабавно информира Потребителя.

 

Доставката се извършва в рамките на сроковете, описани под всяка опция за доставка в модула за интерфейс на поръчката. В изключителни обстоятелства, Търговецът запазва правото да удължи срока за доставка, като незабавно информира Потребителя.

 

Търговецът обработва поръчките в рамките на 1 работен ден от изпълнението на поръчката. Доставката обикновено се извършва в обичайния срок в практиката според избрания метод на доставка.

 

Поръчаните стоки се доставят срещу подпис, като по-големи пратки, използващи куриерска услуга, се доставят до входа на сградата.

 

Потребителят е задължен да провери стоките в момента на доставката и да уведоми незабавно в случай на несъответствия, липси и повреди. Ако Потребителят не го направи, се счита, че доставката е приета без възражения.

 

При извършване на международни доставки се прилагат правилата за доставка и получаване на пратки на съответната национална пощенска служба, както и на съответната национална законодателство на държавата, в която се намира получателят на стоките.

 

Всички вносни такси за внасяне на стоките са за сметка на Потребителя. Потребителят не може да иска връщане на суми, ако е отказал да плати вносни мита или да получи пратката.

 

Търговецът запазва правото да променя наличните методи за доставка и плащане и / или условията под тях по всяко време, като публикува наличните методи за доставка и плащане на уебсайта без допълнително уведомление.

 

Информация за органи, контролиращи дейността

Органите, регулиращи дейността на Търговеца, са Комисията за защита на потребителите / КЗП / и Комисията за защита на личните данни (КЗЛД), със следните координати:

Относно КЗП:

Уебсайт: https://kzp.bg/kontakti

телефон: 0700 111 22

имейл: info@kzp.bg

адрес: София, пл. “Славейков”, А4А, ет. 3, 4 и 6

Относно КЗЛД:

Уебсайт: https://www.cpdp.bg/

телефон: 02 / 91-53-518

имейл: kzld@cpdp.bg

адрес: София 1592, бул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2

Потребителите могат да използват Европейската онлайн платформа за решаване на спорове (ОРС), достъпна на / http://ec.europa.eu/odr / – единен портал за достъп, който позволява на потребителите и търговците в ЕС да решават спорове между тях.

Алтернативното решаване на спорове (АРС) между потребителите и търговците е вънсъдебно примирение по доброволен начин.

Съвместните примирителни комисии помагат за постигане на споразумение между потребителите и търговците при спорове, свързани с договори за продажба на стоки и предоставяне на услуги.

Окръжните примирителни комисии се определят на регионална основа, а за разрешаване на спорове между Търговец и Потребител е компетентна Окръжна примирителна комисия със седалище в Сливен и област на действие територията на Сливенски окръг.

Консолидираният списък на признатите органи за АРС на държавите-членки на Европейския съюз може да бъде намерен на:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.adr.show

 

Свържете се с нас

Ако имате някакви въпроси относно тези Условия, моля свържете се с нас.